Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Inicio
Número Actual
Números Anteriores
Equipo Editorial
Sobre la Revista
Contacto
Envíos
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Registrarse
Registrarse
Perfil
Nombre
*
Obligatorio
Apellidos
Afiliación
*
Obligatorio
País
*
Obligatorio
Afghanistan
Albania
Algeria
American Samoa
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua and Barbuda
Argentina
Armenia
Aruba
Australia
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Bahrain
Bangladesh
Barbados
Belarus
Belgium
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia, Plurinational State of
Bonaire, Sint Eustatius and Saba
Bosnia and Herzegovina
Botswana
Bouvet Island
Brazil
British Indian Ocean Territory
Brunei Darussalam
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Cabo Verde
Cambodia
Cameroon
Canada
Cayman Islands
Central African Republic
Chad
Chile
China
Christmas Island
Cocos (Keeling) Islands
Colombia
Comoros
Congo
Congo, The Democratic Republic of the
Cook Islands
Costa Rica
Croatia
Cuba
Curaçao
Cyprus
Czechia
Côte d'Ivoire
Denmark
Djibouti
Dominica
Dominican Republic
Ecuador
Egypt
El Salvador
Equatorial Guinea
Eritrea
Estonia
Eswatini
Ethiopia
Falkland Islands (Malvinas)
Faroe Islands
Fiji
Finland
France
French Guiana
French Polynesia
French Southern Territories
Gabon
Gambia
Georgia
Germany
Ghana
Gibraltar
Greece
Greenland
Grenada
Guadeloupe
Guam
Guatemala
Guernsey
Guinea
Guinea-Bissau
Guyana
Haiti
Heard Island and McDonald Islands
Holy See (Vatican City State)
Honduras
Hong Kong
Hungary
Iceland
India
Indonesia
Iran, Islamic Republic of
Iraq
Ireland
Isle of Man
Israel
Italy
Jamaica
Japan
Jersey
Jordan
Kazakhstan
Kenya
Kiribati
Korea, Democratic People's Republic of
Korea, Republic of
Kuwait
Kyrgyzstan
Lao People's Democratic Republic
Latvia
Lebanon
Lesotho
Liberia
Libya
Liechtenstein
Lithuania
Luxembourg
Macao
Madagascar
Malawi
Malaysia
Maldives
Mali
Malta
Marshall Islands
Martinique
Mauritania
Mauritius
Mayotte
Mexico
Micronesia, Federated States of
Moldova, Republic of
Monaco
Mongolia
Montenegro
Montserrat
Morocco
Mozambique
Myanmar
Namibia
Nauru
Nepal
Netherlands
New Caledonia
New Zealand
Nicaragua
Niger
Nigeria
Niue
Norfolk Island
North Macedonia
Northern Mariana Islands
Norway
Oman
Pakistan
Palau
Palestine, State of
Panama
Papua New Guinea
Paraguay
Peru
Philippines
Pitcairn
Poland
Portugal
Puerto Rico
Qatar
Romania
Russian Federation
Rwanda
Réunion
Saint Barthélemy
Saint Helena, Ascension and Tristan da Cunha
Saint Kitts and Nevis
Saint Lucia
Saint Martin (French part)
Saint Pierre and Miquelon
Saint Vincent and the Grenadines
Samoa
San Marino
Sao Tome and Principe
Saudi Arabia
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leone
Singapore
Sint Maarten (Dutch part)
Slovakia
Slovenia
Solomon Islands
Somalia
South Africa
South Georgia and the South Sandwich Islands
South Sudan
Spain
Sri Lanka
Sudan
Suriname
Svalbard and Jan Mayen
Sweden
Switzerland
Syrian Arab Republic
Taiwan, Province of China
Tajikistan
Tanzania, United Republic of
Thailand
Timor-Leste
Togo
Tokelau
Tonga
Trinidad and Tobago
Tunisia
Turkey
Turkmenistan
Turks and Caicos Islands
Tuvalu
Uganda
Ukraine
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
United States Minor Outlying Islands
Uruguay
Uzbekistan
Vanuatu
Venezuela, Bolivarian Republic of
Viet Nam
Virgin Islands, British
Virgin Islands, U.S.
Wallis and Futuna
Western Sahara
Yemen
Zambia
Zimbabwe
Åland Islands
Entrar
Correo electrónico
*
Obligatorio
Nombre usuario
*
Obligatorio
Contraseña
*
Obligatorio
Repita la contraseña
*
Obligatorio
Sí, deseo que me notifiquen acerca de nuevas publicaciones y avisos.
Sí, me gustaría que me contactaran para revisar artículos de esta revista.
Intereses de revisión
Registrarse
Entrar
Idioma
Español (España)
Português (Brasil)
English
Palabras clave
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as
Número actual
Artículos más leídos
Aprendiendo números del 1 al 10 utilizando metodología ABA: caso de un niño con Autismo
1196
Emergence, current status and perspectives of the onto-semiotic approach in mathematics education
876
Secuencias de enseñanza para valor posicional y operaciones aritméticas, adaptadas para estudiantes con discapacidad visual
659
The teaching and learning mathematics in the multigrade primary classroom: A characterization
591
Proportional thinking and the formation of subjectivities in the classroom: An exploration to the state of the art
482
Prácticas ancestrales Wayuu: una incorporación en el diseño de trayectorias de aprendizaje de las Matemáticas
463
Los eventos académicos y la educación matemática venezolana. Caso: Universidad Nacional Experimental de Guayana
456
Inclusión como diálogo de saberes ancestrales (andino - occidentales)
419
Producing knowledge intertwined with the cylindrical shell method to determine the volume of a solid
342
Prospective mathematics teachers’ noticing competence: the use of representations of practice
317
La agrimensura escolar como innovación: el caso de las medidas ancestrales de los pueblos indígenas Wayúu
316
History and legacy of a Venezuelan Mathematics Education Research Nucleus: The NIEM
308
Razonamiento geométrico de un estudiante universitario activado al resolver problemas de congruencia contextualizados
279
The theory of objectification: a focus on the production of subjectivities
262
Mathematics Education and Gender: Promoting equity in the classroom
242
Cultural-Historical Theory and Mathematics Education: possible dialogues in teacher education
241
Collective activity, joint activity, joint labor: Approaches to the concept of collectivity
225
Análise reflexiva das práticas matemáticas por meio da ética e das subjetividades éticas predominantes
223
Learning to notice mathematics teaching situations
221
A trajectory of research on mathematics teachers' knowledge: from the SIDM group to the MTSK Ibero-American Network
202