Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Inicio
Número Actual
Números Anteriores
Equipo Editorial
Sobre la Revista
Contacto
Envíos
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Entrar
Entrar
Entrar
Nombre usuario
*
Obligatorio
Contraseña
*
Obligatorio
¿Has olvidado tu contraseña?
Mantenerme conectado
Entrar
Registrarse
Idioma
Español (España)
Português (Brasil)
English
Palabras clave
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as
Número actual
Artículos más leídos
Emergence, current status and perspectives of the onto-semiotic approach in mathematics education
867
Secuencias de enseñanza para valor posicional y operaciones aritméticas, adaptadas para estudiantes con discapacidad visual
722
Aprendiendo números del 1 al 10 utilizando metodología ABA: caso de un niño con Autismo
561
The teaching and learning mathematics in the multigrade primary classroom: A characterization
493
Proportional thinking and the formation of subjectivities in the classroom: An exploration to the state of the art
406
Inclusión como diálogo de saberes ancestrales (andino - occidentales)
403
Los eventos académicos y la educación matemática venezolana. Caso: Universidad Nacional Experimental de Guayana
384
History and legacy of a Venezuelan Mathematics Education Research Nucleus: The NIEM
351
Razonamiento geométrico de un estudiante universitario activado al resolver problemas de congruencia contextualizados
331
Prospective mathematics teachers’ noticing competence: the use of representations of practice
270
Producing knowledge intertwined with the cylindrical shell method to determine the volume of a solid
251
The theory of objectification: a focus on the production of subjectivities
251
La agrimensura escolar como innovación: el caso de las medidas ancestrales de los pueblos indígenas Wayúu
240
Multimodal analysis of a probability activity with primary school students
227
Interactions, touches on screen and learning of quadrilaterals
219
Cultural-Historical Theory and Mathematics Education: possible dialogues in teacher education
219
Learning to notice mathematics teaching situations
183
A trajectory of research on mathematics teachers' knowledge: from the SIDM group to the MTSK Ibero-American Network
183
The historical tale contributing to the teaching of probability in elementary education in Brazil
182
Emotional knowledge, experiential complexity and mathematical resilience. Three facets for affect in Mathematics Education
180